Les parfums d'ambiance rendent-ils toujours les lieux plus attractifs ? Le rôle de l'imagerie mentale

Document type :
Conference papers
Complete list of metadatas

Cited literature [25 references]  Display  Hide  Download

https://hal-univ-paris10.archives-ouvertes.fr/hal-01737334
Contributor : Caroline Ardelet <>
Submitted on : Monday, March 19, 2018 - 2:08:48 PM
Last modification on : Tuesday, November 19, 2019 - 9:29:08 AM
Long-term archiving on : Tuesday, September 11, 2018 - 8:09:41 AM

File

Les parfums d'ambiance rendent...
Files produced by the author(s)

Identifiers

  • HAL Id : hal-01737334, version 1

Collections

Citation

Caroline Ardelet. Les parfums d'ambiance rendent-ils toujours les lieux plus attractifs ? Le rôle de l'imagerie mentale. 30è congrès international de l'Association Française du Marketing, May 2014, Montpellier, France. ⟨hal-01737334⟩

Share

Metrics

Record views

34

Files downloads

167